tältning

tältade ju igår. men jenny kunde tyvärr inte... men de gick ju ändå. vi typ grillade korv. dränkte lill-grillen m tändvätska (tännväska, som man hörde många säga under kvällen ;p) ehm. men ja, de va mysigt, sov dock bara 4 timmar, så är jäklarns trött nu ;p ahah. orkar inte berätta.. men en sak som ja måste tillägga är att jag och issa sov i de där stoora tältet, de stora ni ser :) de man absolut får plats att sitta i! just de, de gröna där :D kalas de.
bilderna är tagna med min käre digtitalish! sanyon mysen. som faktiskt ville starta igår!! :D ett tag iaf..


Kommentarer
Postat av: Agnes

'' Grillmästarn själv, jag har minnsann lek med eld sen jag var 6 så jag kan det här''

2010-06-18 @ 20:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0