mys m agnes

tjubreeee! (usch, va tvungen!)

okej, nu ska jag skriva om gårdagen och dagen, och lite bilder ska ni få, om man kan kalla de bilder.. hahah! har tage dom m mobilen, och ni vet ju vilka underbara kort de blir då! :D tog m mej lillkameran, digitalen vettö, men så ville inte den starta, då blidde du ju som de blev. jaja.

jag kom till agnes vid 18.00 tror jag, ungefär iaf :p då bestämde vi oss för att bada :D kulkul! vi tog cyklarna och bikeade iväg till långsjön!

jag tyckte de va jätte härligt att cykla där, vägen va as skön xp taha! och så vare typ äng o sånt breve, så då varte ju kalas! jag mös. hehe. väl framme vid långsjön började vi tveka på om de verkligen va en allmän badstrand, men ah, vi chansade, vi ville ju satt :) vi trodde de va de oxå :p men så va inte jag så badsugen, då ville jag leka jagis, så då börja vi springa omkring där x) agnes ba "dom som ser oss nu måste ju tro att vi är helt mongo" och gissa, då kom de 2 ungar som sa "är ni helt mongo eller??" HHA, nä. så kul va de inte. de va ingen som kom. utan vi sprang där i vår ensamhet x) sen ville vi badarå, och efter lite tvekan (inte alls länge! :D) kom vi i!


de va lite kallt i vattnet, fast ärligt, jag frös inte!! omg, första gången. eller okej, jag frös på ett ställe, och de va om fötterna (??) dom va så jäkla kall så de gjorde ont, men annars vare bara skönt.. hm.
efter ett tag trampade vi hem till agnes och spelade lite kort :p sen ville agnes spela ett hundspel, och då gick jag med på de, och de va askul!! vi spelade de hela natten, eller okej, till 3.00 ;p

sen sov vi, och då kom söt margit, agnes katt, och la sig på ryggen min, haha♥ jätte mysigt juuu :') så här ser na ut :D


vi sov till 12.00 idag, när vi legat i sängen ett tag gick vi ner och gjorde frukost, sen spelade vi hundspelet igen :D i flera timmar ^^ strax innan 15.00 tog vi med hundarna hennes ut på en promenad, till långsjön igen, fast till ett annat ställe nu :p där badade dom o så :p

(vart visst bara bilder på flora, men thea och milla va oxå med)

sen försvann milla, (vi hade dom lös) hon va borta i kanske en kvart, jag blev jätte orolig :p haha, för hon är ju så gammal, 14 år, i människo år!! typ över 100 år i hundår då ju ;o och agnes sa att hon va typ döv, så hon hörde väl inte när vi ropade, men sen kom na till slut :p hon hade väl vart på nåt litet äventyr ;)
så när vi kom hem va hon lite trött, söten :)

jag och agnes fortsatte spela hundspelet ;p

jag åkte hem vid 17.00 kanske, lite innan? jag vet inte.^^
kl. 18.30 hade jag träning, jag kände mej lite smått oseriös, men de gick väl bra ändå :p fast de va ändå lite av en otursträning... moa typ sträckte benet, oliva kanske stukade foten, jag rev mej själv (HEHE) och lite mer saker..
får väl hoppas moa och olivia är bra tills helgen då vi ska på hudic cup.

nu ska jag nog fika nåt, är hungrig :p och åh, vad ska jag gö sen då? jag får typ ångestkänslor när jag inte är med nån på sommarlovet xp haha.. får se till att hitta nån o va m imorrn då. (jag har ju vart m agnes idag :D) men nu på kvällen menar ja... haha. vi hörs då.

Kommentarer
Postat av: bajskorven lars

ehe.. det är omöjligt att hunden var 14 människo år. för hundar lever oftast bara tills dom blir 13-15 HUNDÅR.

haahahahahhahaha.

2010-06-18 @ 14:08:32
Postat av: Agnes

Haha skit roligt bajskorven lars! ._.'

Okej, snygg jag som cyklar löövee it!

Lite brun rygg jag hade? trodde inte jag va så neger. Aja skönt vare allafall :)

Tillsist mina vackra små vovvar, och lite ont i ryggen man fick av allt spelande! Haha super kväll de. ;)

2010-06-18 @ 20:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0