klassens dag

hejsanhoppsan!

skulle ju va på skolan kl. 10.00 idag, vilket innebar lite sovmorron :) najsigt! vi hade ju klassens dag, som tillbringades på rännö. vi spelade brännboll ;) tjejerna mot killarna, och ulf va i tjejernas lag. men de va typ frivilligt om man ville va med, så de va vissa tjejer som inte va med :p de va rätt kul i början ;) men sen sköt killarna ut bollen typ 100 meter ut i vattnet kändes de som! och eftersom jag inte vill bada (hade ont i halsen igår!!) så orkade ja typ inte va med ^^ haha. men killarna vann iaf m rätt mkt (extremt konstigt..?) haha. nä.

vi fick sluta typ 11.30 tror jag ;o haha :) då satt nåra i klassen på dannes, vissa köpte typ strips o glass o så :p själv tjockade jag i mej massa ballerina ;) sen gick jag, jenny, karin, jennifer och agnes till johannes :p där spelade vi NHL medan johannes klippte gräset. hahahah, alla vi va typ helt inne i spelet och skrek o greja ^^ hahaha! karin gick vid typ 13.00 sen jennifer vid 13.50 och agnes vid 14.30 :p så då vare bara jag o jenny kvar ;) sen kom typ alexander o rickard, o så va anton (johannes lillebror) och hans kompis hendrik där. dom satt o spela nåt pang pang spel medan jag och johannes försökte få jenny surpuppa glad :D haha. men ja, de ha väl vart en bra dag :)

nu ska jag nog redigera lite bilder o sådär.. :p hejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0