asbraaaaaaaaa



season 6, tror jag, den sesången som började idag 3 mars. eller, inte sesången kanske. men aja, läs på egen risk !

OMG OMG OMG ! är alex och izzie gift!!??!? wtf? jag trodde alex och ava /rebecka..? åh, jag skulle inte tittat xD haha.

men vrf är inte izzie på jobbet? vad har hänt nu då?

är meredith gift med nån? :o de lät iaf så. och Miranda verkar ju va kär i en patient.

och Mark har en dotter.

plus att addison var med i detta avsnitt :D jag gillar addison ! haha, jag har nog sagt de x)

 

men åh vad det är mkt jag har missat, eller neej, inte missat, eftersom jag kmr se de, :p haha, men jag vill va där framme nu, för jag vill veta när izzie och alex blev tsm? dom kmr säkert skiljas. för alex är ju helt dum? och izzie vart fasiken är hon nånstans? :O

 

JUSTE. George och izzie då? va hände med dom? vrf är inte dom tsm längre? :o och jag har inte sett george på hela avsnittet, vart är han? hmm..

Lexie och Mark hade flyttat ihop?

Christina hade träffat nån ny.

måste fortsätta se snart..

ÅHHH, spännande, jag älskare greyyyyy's, verkligen.

emilia♥grey's anatomy


Kommentarer
Postat av: ottilia

herregud emilia!

2010-03-06 @ 19:39:49
Postat av: Anna

Hej!

länkar till alla som vill så passa på nu !!!!

2010-03-06 @ 19:55:08
URL: http://aooww.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hejsan! :) Allt bra med dig idag :) ?

2010-03-06 @ 20:31:29
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0