du skulle bara våga krascha.

alltså, förut när ja skulle starta sims lät min dator helt cp.
jag tror den kmr paja, åh då dör jag. inte nog m att ja inte har nån dator att sitta vid, jag klara mej nog lite bättre från de än tanken på att min sims försvinner!!!!!!
FATTA.
jag dör. dör. gråter. dör och gråter lite till när ja tänker på de.
kommit aslångt på hon!!!!!!!!!!!
1. hade hittat alla fjärilar på första. alltså äre bara fjärilar som finns på destination kvar.
2. hade en skalbagge kvar på första. alltså bara destination.
3. klarat ALLT m matlagning.
4. uppfyllt livslånga önskan.
5. klarat typ 5 eller 6 sånna här saker.. va hetere? helt. men mat, händighet, karisma.
6. klarat ett uppdrag i kina.
7. snyggt hus.
8. hitta massa ädelstenar o shit.
9. köpt en MASSA saker.

jag kmr måsta börja om från början om datahelvetet kraschar. då jäklar dör jag. ååh, kommit aslångt ju :(
jag kmr sitta 24/7 om datorn pajjar, så jag spelar upp en gubbe sådär långt.
hm, men vad sjutton ska jag spela på isåfall?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.

mitt liv ligger i den här datorn.

HE-HE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0