emilia är framme i fjälls ! ;p

hejsan bebisar!

i fjällen nu, har äte o ritat lite när ja kom fram ;) nu sitter jag i nåt litet hus, ca. 30 m från stugan däre finns gratis internet, superbra ju ! :D
men de blir nog inte så långa inlägg eftersom jag inte är i vår egen stuga..
på bilresan hit var allt super, jag hade lite gotti gotti i bilen - såklart.

hihi :'))

sen vare renar mitt på vägen när vi skulle fara hit, haha ! jätte söta, men dom flyttade knappt på sig när pappa tutade t.o.m hihi.



det var väl ca. 6-7 st ;) hahaha !

men snart ska jag väl se på mästarnas mästare med dom andra, o så kanske de blir lite mums? ;) haha.
ritar kanske lite oxå, men vi hörs.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0