en dag med julia den tokstaren

hejsan alla små bebiiiisar !

igår vare skola, ingenting speciellt där, vad jag minns x)
när jag kom hem satte jag mej nog vid datorn eller nåt.. men på kvällen, vid 20.00 for jag te agnes. jag skulle sova där :) vi spelade vem där, buzz såg på solsidan, sen låg vi och pratade, och båda var astrött så vi somnade vid 23.00 x) vi vaknade vid 9.30 idag.
då gick vi upp och åt frukost, och vi spelade 500, jag förlorade m 10 poäng D: haha, otur.
annars så har vi bara busat :D


2 sötisar som fanns där hos agnes :D och givetvis var flora o milla där oxå :')

HAHA, juste, milla hade kissat typ en 2 meters lång rad i tv rummet hos agnes, de va asmkt :p

när jag kom hem från agnes så kom julia efter ca. 45 minuter. när hon kom var jag uppe på taket x) hihi, pappa skottade, de va jätte roligt att va där XD hahhaha, för de var så stort. äre fint väder där imorrn vill ja ha picknik där xD hahaha !

jag och julia gick bara runt på vägarna här omkring och pratade :p vid 15.00 for vi till henne där vi grillade korv XD
 
 
hahaha, korkad vi är..

sen gick vi till sporthallen och kollade på herrmatchen. malin var oxå där x) de va en gubbe där som man såg hela stjärten på.. alltså, han drog aldrig upp byxerna ! på iaf 45 minuter, HAHAH. han måste ju känna att de vädras där bak..
dom vann iaf, när vi gick därifrån vare 9-7. julia bah till robban
"det står typ 8-8"
"NEJ 9-7!" ropar jag.
"jaha, dom ligger under m 9-7"
"NEJE, dom leder!!!"
haha, julia m kollen.

vi lekte i snöhögar på vägen hem till julia :D men så skulle jag hoppa i en snöhög och då sträckte jag magen. det gjorde ont som fasiken, och jag har fortfarande ont..
hos julia så myste vi bara i sängen.

hemma åt vi pizza, för pappa den glömsken glömde ta upp kycklingen ! åh.

aja, snart blire melodifestivalen, ska väl kanske se o äta lite karra.

o c h  f r i d a  s v a r a  n u , s n ä l l a !


Kommentarer
Postat av: JULIADUVET

men de är inte så lätt att komma ihåg allt helr ! haha men vi hade ju kul iaf :D

2010-03-10 @ 14:12:32
Postat av: julia

men jag kan inte alltid vara bäst! ni andra måste ju få vara de åxå :) men vi hade ju kul iaf :D

2010-03-10 @ 14:13:34
Postat av: julia

haha oj hade den första skickats? jag trodde inte de ja :) haha nu fick du 3 komentarer utav en ;)

2010-03-10 @ 14:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0