ey yo, idag far jag !

hej !

har packat nu, men är ännu inte klar, så de ska fixas, sen ska jag väl äta nåt, och strax efter lunch drar vi !

..vart drar vi?

har jag glömt att berätta? :o haha.

jag ska te fjälls m min käre mor och far ! sen så äre nora, alice, ingela och hasse redan där, dom har hyrt en stuga, 8bäddars typ, och ah, jag, mamma och pappa kmr ha en egen toalett! 2 st toaletter finns alltså där, och båda innehåller dusch. goodie? det fanns typ öppen spis oxå, lyxstuga nr.1? nejmen, så jag ska sitta i bilen i ca. 4h eller nåt sånt..
så då skulle va gullit om dom som har mitt nr. ville smsa lite? (A)
och har ni tur, så kmr jag uppdatera lite medan jag är i fjällen, så sluta inte läsa min blogg för de! utan nåra korta små inlägg ska jag väl allt dela med mej av, sen kan ni väl få nåra bilder om ni är snäll :D

puss puss på er och ha en bra fortsättning på sportlovet!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0