hej barn, farbror emilia är hemma !

känn dej som hemaaa-aaaaaaa !

jak er hema no!

 

hm, de har vare kalas i fjälls ja. nästan, inte riktigt. blås o tjohej.

 

mamma berättade för jonas att en dag när vi åkte slalom så blåste de så mkt så jag inte tog mej framåt. hehehee, jag stod där och nora, hasse och mamma bara svisheeli svish. nästan iaf, så nu kom jonas te mej och började imitera mej när ja stod där i backen och försökte ta mej fram.

HAHA.

jag ska.. duscha sen, kanske rita lite modelllsssss ;p men jag har sutte vid datorn ett tag nu, för att fixa liteeeee, eftersom den inte har fått vart m så mkt. (EN DAG) HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA.
och så trodde pappa att den kanske är på väg att krascha. om den gör de, då kraschar jag oxå.
vad ska jag då hitta på, på dagarna???????
och åååååååååh, mitt liv kmr gå under. AAAAAH.

(ang. rubriken - farbror låter bättre, okok?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0