hej isabelle, visst hade vi kul?

hoho!

i förrgår var ju issa hos mej, och oj vad galet!
hahahahah, vi spelade couronne, jag vann alla gånger förutom sista :DD hahaha, synd issa, sen vann ja alla gånger på vänd tia! :)
och issa rå, när hon skulle skjuta på couronne så stötte hon till hela "planen". då började jag asgarva så jag var tvungen att lägga mej ner, så då låg jag under borde och HAHA.....
sen ville vi gö kladdis :) HAHA. de tog en timme...
..heheheh.
Inga kom te oss för hon skulle klippa sig, och precis när hon kom rusar mamma in i köket och ropar "VAD GÖR Niii?????" och så sliter hon upp mikron där en kladdkake grej håller på o svämma över sen till spiset där smöret KOKAR. issa och jag bara asgarvar. hahahahah! askul!

visst sere gott ut? MM-MMM. HAHAH... jätte..

och igår sov jag hos issa, då smälte vi marabou och la i andra former, så de blev marabou, men den såg anorlunda ut xD HAHA.


och så gjorde vi chokladbollar !

annars så spelade vi kort hela kvällen och skrattade m.m ! askul, puss påre issa :)))))

innan ja for till issa igår var jag och mamma på birsta, då köpte jag lite saker, inge mkt :P men nästa vecka får mamma lön, så då ska vi in igen, o då blire shopping, för då har jag ca. 700kr ! ;D


köpte alltså..
svarta converse stadium
läppsyler kapphal (?)
vargbröder  6 akademibokhandeln

 

gårdagens och dagens outfit (fast utan converse)


asdålig bild, javet!

 

ska läsa nu, så jag kan börja på vargbröder snart! hihi, adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0