hej söta konvärs.

men hej flickor och pojkar !

idag vare match i skyttis, och jag mådde skit. så de va icke något kul alls nä. eller joo, lite, men vrf måste ja må dåligt idag av alla dagar? bajs. sen efter ja hade duschat började ja må bra, och nu mår jag helt bra !! åh, kunde ja inte gjort de hela dan idag så ja hade kunna spela. jag va på plan, men ja spelade typ inte, för ja orkade inte :p haha.

annars då?
ingenting, kom typ hem för 1h 30 min sen :p har äte mat och sutte vid datorn. ska kanske läsa snart, eller äta godis :D haha.
imorrn äre skola, jey. askul, eller inte. men iaf, så har jag en fråga,
ska jag beställa hem dessa underbaringar?

ÅH, ViSST ÄR DOM Fiiin?
mumsiiii.
jag borde beställa dom va? :)

hejråååå. jo juste, vart på designadinblogg ska man klicka för att kunna ändra bilden i slutet av alla inlägg? orkar inte leta, och hatar bilden ja har nu. haha !

Kommentarer
Postat av: nora

såklart du borde ;D

2010-03-21 @ 20:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0