idag har jag gjort en hemlis? :o

hejsan alla bloggläsare ! ;)

idag har jag ritat modeller, hihihihi. de är kul, faktiskt :D jag satt ju lite vid datorn förut oxå, men bara 18 minuter. så alltså har jag mer tid på mej idag eftersom man fick sitta i 1h. smart va? :D ta lite på dan och lite på kvällen.
frida däremot, den losern, hon har redan förlorat. hon har suttit i typ.. 1h 30 min sa hon. och nu är hon inne på msn? XD♥ söt tjej.

men vi ska fortsätta med de här ändå sa vi, för vi vill inte sitta så mkt vid datorn.

 

ikväll har jag ****** ******* *** **:**** ! hihi :D

 

vad kan jag ha gjort tror ni? ;) jadu, fundera på kan ni göra. för JAG tänker inte berätta förns *** ** ******* *** *** *** ***** *** ***** *** ! sen så kanske .... *****, ******** ***** *** ***** *** ? ;pp hmm.. jobbigt nu eller? :p

 

jaja, ska.. se på TV, sitta vid datorn (ett litet tag), läsa eller rita nu, får se vad jag känner för :p

 

puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0