jag är lite sjuk idag jag.

hejsan !!

igår var jag m karin, issa och agnes :) askul.<3 vi skulle spela eyetoy, och vi spelade lite, men de blev att vi blev aströtta sen så prata vi bara, och såg lite på tv. sen så, ja, vi pratade hela kvällen inprincip :pp haha. men de va iaf kul (:
idag typ vaknade jag vid 10.00, det kanske var av agnes, jag vet inte riktigt. men ja, sen blev jag astrött och nu är jag sjuk :/ yey.
har ont i kroppen, lite i huvet och är astrött. men kan inte sova, och om ja gör de lä ja ju inte somna ikväll iaf, jag har iiinga bloggar att läsa, så snälla, tipsa bloggar? (:

åh, kmr ha astråkigt hela kvällen. och snäääälla, låt mej va pigg tills imorrn, jag vill gö nåt, men jag kanske ska tat lite lungt så ja är pigg på påsklovet ! :D
iaf, så går vi bara till typ 10.20 på måndag, skönt, tisdag, onsdag och torsdag 14.00. alltså ingen långdag ! yes.

jag har astråkiggggt, men ja, ska väl se om man hittar nåt kul på datorn, orkar inget annat. eller joo, se på grey's. fatta grey's sug jag har nu eller, perfekt dag att se på grey's lixom! jag vill verkligen se på grey's, varför har vi inte season 5? y?

hejrå, och joo, snälla, hur gör man för att byta bild längst ner på ett inlägg?

Kommentarer
Postat av: linnea

läs mig blogg! (:

www.bheartl.blogg.se <3

2010-03-27 @ 23:14:10
URL: http://bheartl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0