krya påre issa

hejsan alla småsmåsmå bloggläsare.♥

idag så har jag ätit och suttit vid datorn. tjohej va kul !
isabelle har oxå blitt lite sjuk nu, ont i huve och illamående. de va ju så allt började för mej, så jag har en liten känsla av att de är jag som smittat na. hehe. och agnes lär ju oxå bli sjuk snart.. kanske. eftersom jag, karin, issa och agnes sov i samma säng. och både jag och karin blev sjuk, så kan ju vi ha smittat issa o agnes. men ja, man får väl se..
hoppas issa blir frisk snart iaf, hon som ska till fjällen på påsklovet ! :p
själv tänkte ja va m julia nån dag iaf, och frida, om hon tänkt va hemma :) :)

ikväll ska jag följa m på träningen, men inte träna, eftersom jag inte är helt frisk, jag tror jag ska på skolan imorrn, men jag känner mej inte helt säker. faktiskt. mår inte helt 100. och måste, måste måste va frisk på lovet, så får se om ja blir hemma imorrn med... men som sagt ska jag följa m på träningen ikväll, för julia trodde vi skulle få nummmer och sådär. tröjnummer alltså :p ha, hoppas jag får typ 9, 20 eller nåt sånt. helst 11. eller 22 :D haah :)

jo, jag kom och tänka på våren, för gud va jag längtar ! sen.. så behöver jag nog inte va rädd för att gå skolös ^^

ihihiihih :D

fast 3 av skorna är gamla, de är dom vita längst bak, dom i mitten längst fram, och dom till höger längst fram :p
nädu, nu ska jag äta, eller sova lite, för jag MÅSTE bli frisk. men jag är ju typ de iaf :) så pussipussii :)

Kommentarer
Postat av: fridababe

jag har inte fått några elaka kommentarer, men en "viss" person tycker om att säga kommentarer hela tiden som man stör sig på :s ..

vi SKa vara med varandra på lovet, bebis.

bEstavEn

2010-03-30 @ 15:51:48
Postat av: issa

puss påre emilia <3

2010-03-30 @ 18:45:36
URL: http://starisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0