mitt the sims hus ! *bildbomb*

hej, äntligen klar med mitt sims hus !
det blev gigantiskt, men jag är ändå rätt nöjd :) eller inte med orginalhuset, alltså det hon bor i, utsidan där är inte så fint, men ja, ni ska få se bilder :)

men när ja hade lagt upp en annan bild som jag print screenat syntes inte på fridas dator, för den var så mörk. så jag har fått gjorde dessa bilder lite ljusare, satt förhoppningsvis alla ska kunna se mitt mästerverk! HAHA. men då vart de lite sämst kvalite på bilderna. men jaja, de bjuder vi på :)

gården :)


sovrummet


köket


vardagsrummet



toaletten



trappen och det vid trappen



hallen


ett "mysrum".






japp, de va allt ! ;)
eller jag har ett träningsrum och ett samlingsrum oxå, men dom är så tråkig, så dom vare ingen idé att ta bild på :p
sen vet jag att skorstenen (HETER SÅ?) ser helt weird och ful ut. men vet inte hur man gör den kortare och ändra färg, sen har jag glömt att fixa bilen, annars är nog allt som de ska troja ;)

träden framför huset ska föreställa en allé ;D




Kommentarer
Postat av: fridababe

hur fick du den dära gården ? (a)

2010-03-18 @ 08:17:12
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0