några sår som kom till under dagen

hejsan alla små fina loppor !

emilia is in tha house ! hahaha.

va på skolan idag, var helt som vanligt. jag och karin hade en liten catfight, mysigt. de här fick jag på min käre arm.

tack karin för den fina gåvan, jag mös.

annars då?
jo, agnes hade en femkrona från stenåldern, tror jag. haha, jag och issa tyckte de va skitkul? xD


hade idrott oxå, jag och agnes var typ 100 meter efter alla andra. seriöst alltså. vi åkte skidor :p
inte riktigt de roligaste man kan göra, men det gick väl an de oxå.

när jag kom hem från skolan satte jag mej inte vid datorn !! WOHOOO. toppen emilia, jag är faktiskt stolt över mej själv, men i början var det svårt. jag ville dit, den ba "emiiiiiiiiliaaaa, här är jaaaaaaaaaag, avstäääängd!" men jag lyckades. jag satte mej och ritade modeller istället :p sen läste jag lite, men det blev jag så otroligt trött av, så då la jag mej och sov istället, skönt sådär innan träningen.

 

på träningen var det helt okej, förutom att jag råkade lägga klubban framför sarah's fötter då hon snubbla på den samtidigt som vi var intrasslad och klubban skrapades mot mitt ben.. aj aj. men de va kul ändå. men inte så skönt..

de vita är ett skrapsår det med, haha ;) och de är mitt knäveck XD

nu ska jag ta och sätta mej vid svenskan, fyyyyy fasiiiiken va tråkigt, jag tror jag döör. thore är ju helt.. wtf ? han sa att vi skulle gö papperet och nå veckor senare bah, "snart ska vi ha de där testet. shalalaaaa!" hmm.. ingen fattade vad han menade, sen fick han det att låta som vi var helt dum i huvet. (det känns precis som jag har skrivet just dom här meningarna, grymt läskigt, måste kolla tbx i nå andra inlägg... haha)

 

men adjö då folk1 !

 

puss :*

jag är med i en tävling på moas blogg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0