nåra pics.

hejhej !

tränade ju förut, jag tror malin och julia höll på dog. så dom skrattade ! oj oj oj. HAHA. jag fick mina anfall oxå, i början var jag helt "hjkeshgklifkfkhnsgashgdhasfhjltgtgrjhhdcsg" hehe. mina ben va spaghetti, och ah. men de va en kul träning, fast vi bara var 5 st ;p

sen så har jag pyntat min mobil lite, ohyä ! så seriöst, med nagelgrejer oxå, så dom kmr sitta där länge, läääänge. vissa satt i 5 minuter :D


haha !

och mamma hade tvättat sin jacka, och så hängde hon den ute på bron, den har hängt där ett tag nu, nåra timmar ;) haha, och så tog hon in den.. då var den..

.. fryst ! AHA.

bry er inte om datumet på bilden, det är kameran som är lite, tjohoo, och jag är lite, ehee? jag vet inte hur man ändrar xD men den är knäppt för ca. 30 minuter sen, idag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0