sjuuuuk

men hejsan alla glada !

är fortfarande sjuk.. *suck*. men är piggare än igår, men hade mer feber ! 38.2 så jag blir tyvärr hemma från skolan imorrn.. men vi har ju trots allt bara 2 lektioner imorrn, så då missar jag ju inte så mkt iaf ;)
idag har jag inte gjort mkt alls.. ätit. ätit. sovit. pysslat pytte lite, sen har jag sett på new moon ! men så fort jag såg esme så börja jag tänka på grey's eftersom det är samma person som spelar esme i twilight som ava/rebecka i grey's.. så nu är man ju hyffsat sugen att se på grey's..

snart äre mat, men vad ska jag hitta på efter maten? och hela dagen imorrn?
åhåhåhå...
jag hoppas att mina kära lila converse kmr snart :D

dom klickade jag ju hem här

adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0