svar på dom ytterst få frågor jag fick !

alltså, jag hade skapat en frågestund, hmm.. utan frågor?
fick kanske 3 eller nåt, kmr ju aldrig få nå fler så kan väl svara på dom jag fick..

1.hur många läsare har du typ varje dag ?
svar: olika, kan säga att de är mellan 6-14 st. så de varierar, kanske ligger nånstans där vid 9, 10 st.

2.vem är smartast i världen utom du ?
svar: ingen.

3. är det orättvist att jag är bäst ?
svar: jag är bäst?

4. tkr du malin svedin ska börja spela inebandy igen ? :D<33
svar: de tkr jag bara du själv kan svara på.

klart !

va på skolan idag, och på idrotten skulle vi åka skidor på sjön o ha med sig fika om man ville o så. jag åkte med agnes och isabelle, men alltså, jag och issa var rätt seg, så de fanns typ inga skidor kvar, jag fick ett par 200 cm, likaså issa. HAHA. men issa fick...
HAHAHHAHAH. askorta stavar!!!

kan ju tala om att mamma vek sig dubbel av skratt när hon fick syn på denna bild!

HAHAHAH. jag dör varje gång jag ser den. amagad tiiieeep.

när vi skulle stanna o fika så gick alla till ett ställe och jag agnes och issa satte oss mitt i spåret, och så ropar nån "kom hit till gemenskapen" vi mumlar typ "men vi vill sitta här" sen så ropar agnes "MEN Vi ViLL SiTTA SJÄLV!!" hahahah. och ah, askul vare iaf x)

har dock suttit väldigt mkt vid datorn idag :/ attans. men astråkigt att va själv, vill inte rita jämt. orkar inte läsa igen. funkar inte att gör armband. ludde sover. så vad kan man gö?
alla vägrade ju svara på frågan vad gör du efter skolan? tack. de ska man komma ihåg säger jag bah.

ha.

här är en asbra och mysig låt. älskar den, speciellt om man är lite nere eller så. super mysig ! gillar ni inte takida, så behöver ni inte ens klicka på play !



ha en mysig stund med denna underbara låt!


Kommentarer
Postat av: fRidadaada

du svarade inte på mina frågor :o jag hade ställt tree

2010-03-07 @ 17:13:11
URL: http://heyyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0