tjaooooo

hejsan hoppsan lillebror !

jag mår mkt bättre nu, så skola blire nog imorrn! :p orkar inte gå hemma ännu en dag, blir så himla rastlös. hoppas bara att de är fler friska imorrn oxå, de va en liten fågel som kom o viska i mitt öra att dom bara var 10st i klassen idag, haha!

följde m på träningen idag, fast tränade ju inte :p men vi fick säga storlek o.s.v. på tröjor typ. och så fick vi nummer, ja fick nummer 9! :D alltså, fotboll pratar vi om x)
och ah, de va kul, även fast ja bara tittade x) haha ! man vart lite sugen o träna, men sen efter påsklovet så äre träning igen, o då ska jag va med ! då äre träning ute på grus ;) och dom ska ta kort till hemsidan, haha.

ska sitta lite mer vid datorn, sen så ska jag duscha, o kanske bestämma vad jag ska ha för kläder imorrn, så de går lite fort :p

men aja, hejdå mina små kycklingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0