dagen i text och bilder - igen :D

hej små bebiiisar !

skola idag, vi hade HK idag då ;) då gjorde vi muffins, HAH. jag jobbade med agnes o jennifer. vi gjorde satt vi hade 21 st muffins, alltså 7 st var. men vi hade smet kvar, då sa jag och agnes att vi fyller på dom som de är lite i, och så börjar jennifer fylla helt nya, och så har vi 23 st. jag och agnes blir helt MEN JENNiFER gdhjkqlafh<jkdsvbhk<sfjkds<jsdjkdfhkldsfol. sen är vi asstressad för alla hade stoppat in sina muffins i ugnen. då blire mer såhär: GSUJHDGDJRHEI#HDJHFJIFHIOEHJKFHKLSJDOHFHKEJKFH.
men sen så tar vi upp en muffins grej och börjar kleta ur smeten från den och stoppa i andra, sen äter jag och jennifer upp en. medan agnes slickar heeelt ren skålen vi använde, jag bah "men agnes, får jag skålen nu, annars får du diska?" "jaa, vänta!" *slick slick* "MEN AGNES!" "men jaaaaaaaaaaaaa" och så säger jennifer "10 9 8 7 o.s.v" då slänger agnes skålen till mej och bah :DDDDDDDDDDDDDDDD

här kmr lite bilder från HK:n, se och njut !



1. rör i smeten, tjipp tjoho !
2. slicka av sleven, mums i pumsi !
3. hmm, då blev nån såhär fin? XD
4. beutiful. (stavning?)
5. JENNIFERS XD
6. dax för provsmakning !

jo juste, på lunchrasten så KLÖSTE karin agnes, karin klöste vilt i luften med sina små-klor. agnes grät, och oj vad hon grät ! stackarn :( neeeeeej, agnes grät inte. och karin gottgjorde agnes på HK:n genom att städa upp smör som agnes droppat, är man inte snäll då? :D


HAHAHAHHA.

dagens vackra outfit kmr här :

blommig kofta från Gina Tricot ca. 249:-
svart linne från JC (fick de när ja fyllde år, så vet inte priset)
jeansleggins från BikBok ca. 249 :-
mönstrade strumport, new body, 6 pack eller va de är ;)

sen glömde jag lägga upp gårdagens outfit som jag var så duktig att ta kort på.. så då får ni se den nu istället :D gullig jag är va? ♥



kofta från JC (gammal kofta, så minns inte priset)
svart /mönstrat linne från JC (fick de i julklapp, så vet inte priset) XD
jeans cheep monday (stavning) vet ingenting, för dom är ärvd från karin ♥♥
halsband från Ur&Penn fanns i en såndär överraskningspåse för 25 :-

nudu så ska jag.. sitta lite vid datorn, kanske har suttit i en timme, eller inte? men ändå, skitsamma, jag sitter ju inte hela tiden, 1timme och 30 minuter, de gör väl inte så mkt? :p
fast nu kollade jag på klockan, jag har faktiskt bara suttit vid datorn i ca. 45 min :) så ja har lite tid kvar iaf :D

puss :*

j a g  h a d e  t r ä n i n g s  v ä r k  f r å n  ********  ******** i g å r , h a ha         n y f i k e n ? ;)


Kommentarer
Postat av: ikvgighlgiugvkh

bajsbarn! Du ska va glad över att du fick ett par av mina underbara cheapmonday jeans som jag faktiskt har spenderat pengar på, dom är faktiskt i deras bästa jeansmodell som btw inte finns längre!!

2010-03-03 @ 20:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0