vad gör du på dagarna?

hej sweethearts !♥

 

skola idag då, dötrist. nästan. åh. franskan var galen, hahaha. dom är så sjuk dom där pojkarna. hahahahaha.

har egentligen iiiingenting att berätta om skoldagen, ingenting alltså. nada. kult kult.

 

när jag kom hem, slutade 14.00 alltså, så fikade jag lite m mammie, sen satte/ la ja mej i deras säng och lyssnar på melodifestivals låtarna som mamma helt seriöst spelar sönder, redan less på skiten. förstår inte hur hon orkar? haha, om och om igen. ssaaaaammmaaa låtar. wihoo, mysi pysi.

 

sen tänkte, jaa tjippie tjohoo, nu ska jag rita modeller. hm, nej, kanske inte, idétorkan is back.. hm, men JUSTE!!!!! skulle ju se på djungel boken :D jaaa, va kul <3<3<3 *vi får inte igång videon* -.-

då dog jag lite. sen viskade min bäste vän i mitt öra, så då kunde jag inte annat än komma. HAHAHHAHAHA. faktiskt, så vare så. jag lovar.

men snart....

 

 

... inte än. så ska jag gö nåt annat, vet bara inte vad!!???!!??

 

nu skulle de vara underbart, om mina läsare kunde svara på denna frågan:

 

vad gör du på dagarna efter skolan?

 

åh gud, adjö.

 

puss :*

 

i k v ä l l , h i h i  :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0