vill haa! :D

hejsan bebisar!♥

jag har astråkigt, verkligeeeeeeeeeeeeeen. egentligen borde jag väl sova, men jag vet att de inte kmr gå, för ja sov en stund förut. hehehe.
och sen är jag hungrig. men kmr ändå inte kunna äta, för jag är fortfarande mätt. haha! jobbigt.

så nu sitter jag här och lyssnar på melissa horn, hon är så bra ((:
och jag saknar en underbar liten halsduk. vill ha, måste ha!!

har bara sett den på bild på datorn, så vet inte om den är snygg på riktigt.
men på bild sååå, mmmm-mm.
MEN den kmr ju aldrig till dom nedrans affärerna här. shito. och om jag ska beställa från hemsidan, ginas alltså, så finns den bara i svart!! och jag som vill ha vit.. :(
jobbigt de här hurru. haha!

nä, nu så.. borde ja sova, eller äta. möjligen läsa. iaf lämna datorn, så vi får väl se hur de går m de. ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0