bilderna är tbx!

tjohoooo!

jag hade späärrat bilderna, och nu kom jag och pappa på tsm hur vi kunde fixa de :) så nu kmr min uppdatering bli som vanligt igen, då blir vi alla glada! :D

jag sov hos frida igår till idag, och igår cyklade vi på macken och köpte godis, sen satt vi och spelade 500. när vi hade kört de nåra gånger så ville vi läsa, jag lånade en bok av frida "tillsammans" hette den, jag läste lite mer än halva på kvällen, sen idag på morron när jag vakna läste jag ut den :D
till frukost åt jag en macka och drack oboy med daim!? :o hahah, lite sött kanske, inte så värst gott ;)
vid... strax efter 14.00 kanske gick vi ut och la oss på studsmattan och läste, får då hade de blitt lite finare väder :ppp

vid 16.00 gick jag hem och duschade, sen fixade jag mej, för vi hade innebandy avslutning idag. vi åt först tacos! :D sen bowlade vi, askul. fast jag var sämst på bowla ._. hahahah, jag och moa fick minst poäng av alla, vi hade precis lika mkt ;) jaja.
jag fokuserade ändå mer på att knäppa kort, för de är roligare :§ hahah, såklart. men alla andra knäppte oxå  kort, m min kamera dårå, jag bad dom göra de ;) tyvärr har jag inte laddat över nå bilder på datorn än, men ska göra de nån dag.... ;p

men nu ska jag läsa, var tänkt att jag skulle gö de för 20 minuter sen, men jag började ju försöka fixa de m bilderna ;p som nu har komme tbx :D aja, ville väl mest bara berätta att allt kmr bli normalt ;p och jaaaaaa, de låter som jag tror att jag är värsta storbloggaren, men låt mej tro de :)) hahahahha! med mina.... 5st läsare, nämen.. ahah, ja vet inte hur många/lite läsare jag har ;p

Kommentarer
Postat av: Moa

jamen bara för att vi är bowling proffs :D

2010-05-19 @ 15:26:26
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: Moa

jamen bara för att vi är bowling proffs :D

2010-05-19 @ 15:26:46
URL: http://shakemyworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0