choklad!

haha, sandra skulle gö lite varm choklad förut, med vit choklad och grädde. givetvis ville jag oxå ha :D gottiii ju! men klanten själv glömde chokladen i nåra sekunder, så då blev de lite... chokladit? (alltså sandra)


men det blev ju ändå lite kvar ;) och rätt gott :D fast all vit choklad hamnade i botten, (jag rörde inte om xp). så jag åt de med en sked :) fast efter jag hade drucke chokladen mådde jag så jäkla illa, hade äte för mkt då. de i birsta o så.. haha! men nu äre bättre ;p


ser lite mobbad ut! men som sagt, inge fel på smaken ;)

och ludde lillsöten, fick lite grädde, haha!♥



franskan? ja, den sket jag i :D aja, får väl se hure går.. haha, inge vidare skulle jag tippa på ;)

men nu ska jag sova ^^ eller först ska jag se om anna gick vidare i melodifestivalen, annars så.. åh!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0