dagens outfit

mmMMmm-MMmmmMmm! ben&jerrys dansar på tungan min!

har fffotat lite, blev dock inte ett enda bra kort, och alla va på mej, hur äre möjligt? haha, närå ;) blev littan suddigt..  och bara fatt ja har photoshop är ja inge bra på skära ut o så x) ahha.


jeans JC tror jag..
vit tröja JC
lila linne JC
lila halsduk Glitter
+ ett armband och lite ringar.
så var dagens outfit ;p

och bbbbtw. när jag va m karin.. när kan de tänkas ha vart...? jo! i lördas! då kom vi fram till att jag har väldans långa ben.. lika långa ben som karin! haha, och karin är kanske.. typ 1 dm längre än mej? eller.. nåt sånt iaf. så här har man en kort överkropp. jojomensan.
tror inte jag skrive de, men om, jahapp, kul för dej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0