de här köpte emilia..

var ju som sagt på birsta med mammie :) jag köpte lite saker :D hihi. vi fikade på waynes (stavning?) oxå :) jag tog en chokladboll och mamma en kladdkaka c: mums!

blommig scarf/halsduk - indiska

2 färgade linnen - JC

blommiga leggins - H&M

armband  - six

och nu tänker väl alla "men vaaaa?????????? du har ju ett sånt där :ooo" nä. de är borta c: och eftersom jag gilladere, så köpte jag ett nytt :D

fotbollsskor - stadium


ska provgå skorna, så får vi se om jag behåller dom ;) tog typ dom första bästa, hatar att prova fotbollsskor! ;pp

nu ska man väl heja på anna som ska kvala i melodifestivalen, o så ska jag gö franskan, som jag tjatar så om, men ändå blir den aldirg gjord. hm. kmr gå åt helvete imorrn. aja :) pusspåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0