engelska läxan som alla kom ihåg!

ciao!

hade ju som sagt bad på idrotten idag, men man skulle inte va två och två ;) så jag va med. men det knäckte typ till i benet så då kunde jag inte simma?! gjorde asont, så jag gick av. men nu känns de iaf bättre i benet :p

på engelskan hade alla glömt bort engelska läxan xD haha, asså verkligen alla i klassen. så när karin (läraren) frågade om alla hade komme ihåg läxan så typ mumlade vissa ett svagt "mmm" hahah, men man skulle ha läst 10 sidor ur en bok. sen skulle man prata två och två om den, så då pratade alla om en bok dom läst på skolan, istället. alltså såhär.
vi har fått böcker på engelskan, med engelsk text då. tunna läseböcker, det finns olika, så man får välja själv vilken man vill läsa, det finns kanske 5 st olika att välja emellan. dom böckerna läser vi ibland på slutet av engelska lektionerna. så skulle vi ha läst 10 sidor ur våran sånn bok. men ingen hade gjort de. men eftersom vi hade läst innan, så berättade vi om dom. aja, men de roliga var att ingen hade gjort den xp för alla hade glömt.. aja.

hursomhelst så håller jag på och dör nu, är så jäkla hungrig.. men mamma håller som tur på med maten! efter det ska jag kanske knäppa kort, se på sverige matchen eller läsa. får se vad som faller mej in, ska försöka lägga in nå bilder lite senare idag, men just nu får ni bara ett inlägg med text.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0