ett inlägg om allt och ingenting

chaaaaa!

nu äre tyst i huset vill jag lova. bortsett från mitt knapprande på datorn och musiken som strömmar in i mina öron :D
snart ska jag nog och slumra lite granna så ja är pigg imorrn! ^^

halsjäkeln gör ont, ja! som fasiken, och imorrn läre ju inte bli bättre, kmr säkert cykla eller nåt ._. hä.
men får ha halsduken virad runt halsen min. riktigt mysa in mej i den sådär! bara för de så kmre säkert va apvarmt imorrn. hahah, va säger jag? de är väl bara bra om de är varmt? åh, ibland är ja bra idiot. hoppas de är varmt imorrn! :p och att halsen är bra.

ohfan, ja är lite torr om snoken, för ja har snyte mej så mkt, typ varannan minut, igår och i förrgår, o nu så märkte ja att jag glömt o smörja in den... attans, kmr se härligt ut imorrn♥
och näpp, ja orkar inte gå upp :§ haha :)

inatt äre sista natten typ som ja sover i systers härliga säng :( för snart kmr na hem :DD ha, så imorrn måste jag nog städa lite här inne.... annars blir hon nog inte så glad hurru du, komma in i sitt rum o så äre en drickyoughurt där, o glasskål där, sen lite halstablettspapper där och en film och en bok där, sen ett underlägg där, en uppbäddad säng och så lite toapapper. haha, nä, så hemskt är inte..

... jo :§
men jag lovar, jag ska städa ;)

nu ska jag läsa nå bloggar osådär, sen ska jag nog krypa ner under täcket och mysa lite granna :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0