fffffrida

tja!

ha vare m frida idag :) först när ja kom till henne så hoppade vi lite studsmatta, sen cyklade vi till lekparken, där vi gungade lite och så.
jag vart ashungrig, så vi cyklade hem, jag åt. när jag hade äte tog vi med wilma och felicia till lekparken, så vi cyklade dit igen, vi lekte jagis och körde smurf ^^ vädret växlade nåt otroligt! först vare blåsit, sen blev de asvarmt, sen snöade de? :o sen varte varmt, sen blåsigt, sen regn, sen snö o.s.v :p hahah, lite roligt, men vi va ute hela tin ändå!
jag och frida kom på en ny cykelmetod, en sitter bak på pakethållaren och trampar, den andra sitter på sadeln och styr, askul! hahaha, men man får lite ont i rumpan, så är tvungen o vila lill-stjärten lite nu ;)
vi va där på lekparken i flera timmar ^^ ahah.

har precis äte middag nu, får se va som händer sen, kanske ska va m mer frida? annars lä ja ju sitta här eller läsa eller nåt. får helt enkelt se. men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0