franskan&matchen!

hejohå!

idag på franskan så va ja o karin tvungen o gå ner i datasalen för att skriva ut nåra bilder till...arbetet eller va man ska säga ;) där nere så håller calle då på m skrivaren o bah "hur göööör maaan?" sen går han iväg för att hämta åsa som kmr ganska snabbt, men calle stannar där uppe, åsa fixar skrivaren, sen kmr bilden som calle har skrivit ut.. åsa håller fundersamt upp den framför sig.. hmm va äre här? och hahahahha, HAHAH, ha. de är en asrolig bild på joel.
åsa ritar en stjärna runt bilden och skriver "veckans franskelev" och så sätter hon upp den i klassrummet xp hahahahahahahha. askul.

idag har jag haft fotbollsmatch, och oj, va de inte gick bra för mej ;) haha, ja fick va mittenmitt, offensiv (?). ja sprang typ runt o ba "ööööh, vart är bollen? hääähähähä" typ asdålig. sen i andra halvlek ville ja byta, för de gick så dåligt, så då fick ja gö de. nåra minuter senare kmre nån som vill byta o så säger tränarna "äre nån som vill va höger mitt?" då svarar jag"jaag, jaaag!" så sägerom "ah, men gå ut durå, o så taru din ordinarie plats o så skickaru in hanna på höger" då dog jag lite, ja vill ju va höger, typ tack för den hörrööö du!
alla som kollade på matchen fick sig nog ett gott skratt iaf, med tanke på att jag var så förvirrad! ;)

btw. så förlorade vi med 1-4. men ja, de va ju våran typ första elva manna match (inte min dock xp men typ min första som mittmitt) jao.
sen när jag va på avbytarbänken så ser jag julia.o (som oxå va avbytare då) hur hon pratar med foten, hon bah "hur äre skavsår? haru kul nu? nu haru allt kul va?" hahahahhahahahha.
och i slutet, när vi va lite nere när vi hade förlorat matchen så säger julia.o "jag har komme på en sång om kycklingen!!" (kycklingen va domaren, för han hade en gul tröja och hon tyckte han sprang som en kyckling ;D)
o så säger en av tränarna att hon ska sjungaren, hon skruvar lite på sig, sen börjar hon sjunga...
..

"KYCKLiNG KALKOOON, KYCKLiNG KALKOOOON, VA ÄRE HÄR FÖR FASOON?"

då vart alla genast mkt gladare, hahahahah, gud.



snart ska ja äta tacos, middag alltså :p sen så ska mammie eller pappie skjutsa mej till karin, kvällen och natten ska tillbringas där, tillsammans med karn och jennifer. kulkul! :D

och du, vetu? just nu är min käre syster i turkiet, hon landade idag, hyffsat fusk hurru du, ja vill oxå va utomlands! hon är säkert på nå turkisktbad just nu ! :(
fusk, men kul för hon :) ♥

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0