gååårdagen

tttjjaaaa!

efter skolan idag va jag m jenny ;) vi cyklade lite, jag lyckades skjutsa henne på pakethållaren :D och på hennes mega stora cykel som ja knappt når ner till pedalerna på x) kunde inte bromsa typ.. hahah!
jenny ha ju en ny katt nu, ragnar :D som ja kmr kalla ragge hädan efter, haha ;) assöt, vi spelade massa kort oxå, och så bakade vi en kladdkaka c: mums!
vi åt upp hela! fast conny och fredrik hjälpte oxå till ;)
ja gick hem vid 20.45 typ, för jag behövde träna på engelska läxan som är tills imorrn, tror ni jag har tränat?
NEJ, såklart inte!
seriöst, ja måste duscha idag, men oooorka, nä. men åh, gud, får se hur ja gör.
sen måste jag städa rummet nån dag oxå, det ser typ ut som ett bombnedslag O.o
kul, eller inte, haha.
men gud, ja måste duscha nu, och internet dampar. hejdå.
jak ritade litä oxååå

shnyyyggt

(inlägget skrev jag igårkväll, gock dock inte att spara då, men det är skrivet om måndan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0