gårdagen och lite av dagen

hej!

igårkväll vid 20.00 kom agnes hit med sin käre cykel, då cyklade vi till lekparken där vi gungade och åkte motorcykel! vi ramla lite då och då, sen va vi nära o kissa lite i byxan i bland dårå. men ja, de va kul! x)
sen skjutsade vi varann på cykeln, ha-ha. jag sög, sen skulle jag cykla ner för en liten backe och ner i sandlådan, men cykel o agnes bak, jag slirade lite när vi kom till sandlådan xp haha.
vi ville att issa skulle leka med oss, så vi bad att hon skulle komma, men de vill hon inte, så då cykla vi till alex, där hon var, då kom hon, då hoppade vi lite studsmatta sen cykla vi till lekparken igen. Sebbe, dennis och alex följde efter oss.
sen tyckte dom de va astråkigt i lekparken medan jag och agnes skrattade och hade kul? aja, ja tyckte de va kul där 8)
sen tog killarna våra cyklar, så då cyklade vi på deras.
vid 22.00 gick jag, issa och agnes in till issa och spelade buzz, kul! :D
sen åke ja hem, 45 min senare, agnes med :p

idag ska jag nog va m frida :) ja ska få hon o följa med mej till issa där jag lämnade min cykel igår kväll, för den vill ja ha hem! sen vill jag hoppa studsmatta oxå. och nu är jag hungrig, så kanske ska äta nåt, får se. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0