haha, jag lyckades! x)

men jaaa!

se, jag fick till de, rätt bra iaf :p i menyn alltså ;) hursomhelst så fåre duga, för ja vet inte hur man ändrar på nåt annat sätt ;p

btw. så har ja komme på på ett ungefär hur min nya header ska se ut ;p hahah min blogg består typ bara av "ny header" "ny header" o.s.v x) men de är fatt ja tkr om att göra, sen blir ja aldrig riktigt nöjd, eftersom jag lessnar rätt fort :p men den nya headern kmr inte komma än på nå dagar... eller ah. måste fixa en sak först ;)

aja.

imorrn ska jag nog va m jenny och frida :D och nåra fler kanske, vet inte riktigt, och isf vet jag inte vilka heller, johannes kanske. men ja, vi får väl se :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0