haha, kul :D

hejsan!

jag och jenny pysslade förut, men sen typ tvingade karin och jennifer oss att göra nåt m dom ;) så då var vi ju så snäll satt vi gjorde de, och de blev kalaskul! hahaha, som vi skrattade.
först gick vi till jenny och gjorde hennes hinderbana, sen hoppade vi hopprep på studsmattan, svårt. nämen. efter det lekte vi nån annan lek på studsmattan, man fick så jäkla ont i armbågarna och så vare så vaarmt (klagar verkligen inte) så då gick vi in o drack saft, och började spela kort, och skrattade, som nå tokar, haha, nää, kul de låter.

kom hem för kanske 30 minuter sen, då duschade jag, för jag kände mej inte fräsch alls ;p

imorrn äre bad på skolan, och jag tänker inte va med. nej. tänker inte. inte ifall vi ska va två och två iaf. för jag skulle va m issa. de skulle jag förra gången oxå, men då var hon inte heller med!

nu ska jag fika, sen läsa tror jag, hejdå ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0