hej, jag är storpluggarn själv!

alltsååå.......

jag måste nog vara världens sämsta på att plugga. seriöst alltså. jag vet att jag måste göra biologin, eftersom att jag inte har tränat den nånting, verkligen ingenting, och provet är på onsdag, sen har jag träning ikväll, och så måste jag göra franskan med! så.. jag har inte så mkt tid att göra den på, och ändå...
så springer jag omkring och myser med ludde, råkar ta ett digge, sen bah, åh, ett äpple mums. men haha, jag måste ta kort till bloggen! jaaaa. så knäpper jag lite kort.
sen tänker jag, amen, jag pluggar till halv, sen får jag skriva ett inlägg... så är klovkan tio över, då sätter jag mej vid datorn. och sitter här än, och lä ju göra de ett bra tag framöver. (låter som jag pratar typ år O.o). men, ja, så de går inte så bra.


sådär sere iaf ut när jag pluggar! :D

som vi alla vet nu är allt på bilden bara fejk.. hehe!

ja, nu ska jag väl återgå till mitt pluggande, eller till mitt försök att plugga, men de är ju så jävulskt tråkigt, så de finns inte, åh! jag orkar seriöst inte. men jag måste. så adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0