hejgehjehjehej

hejhej!

har vare m karin idag! :D hon kom vid 15.00 kanske, då cyklade vi, liiite, haha :) sen gick vi ner till tjärn, där vi bara pratade typ. när vi gick upp igen spelade vi 500, där jag ägde ut karin, 2 ggr! och samtidigt spelade sverige sin jäkla match, ååh, va arg jag blev!!! ni som såg den, förstår. ni som inte såg den, hej :)
vi spelade kubb oxå, och sån här beach grej :p aja, kul hade vi iaf :)
hon åkte hem strax före 19.00 typ.

nu har jag sutte i några timmar och försökt få till en header, eftersom min inte är nå fin. men, går de? NEJ!!
varför?
1. jag har ingen idé.
2. jag gör bara fula
3. det går inte att skära ut snyggt

hejdå!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0