helgen

hejsan alla förhoppningsvis glada och friska barn!

själv är man sjuk! det känns som typ tusen elefanter har partaj i halsen på mej, och så äre nåt tok på gång i lill snoken min!

hursomhelst så sov jag hos karin i fredags, jennifer oxå för er som missat de! Vi såg först på Kenny Begins, och dog lite. sen gjorde vi inte så mkt mer förutom att jag och karin bråkade om täcket i... kanske 30 minuter. hahahha, och jennifer låg mittemellan oss!

på lördan när vi vakna vare kalasväder ute! så då gjorde vi i ordning frukost och tog oss en filt sen satte vi oss ute på karins altan och myste! och vår luktade de oxå!
sen hoppade vi studsmatta, mysipysi!
jennifer åkte hem ganska tidigt, eller okej, 13.00 typ, haha, för hon skulle på birsta!
då vare tänkt att karin och jag skulle gö lite franska, så lite franska lyckades vi gö, men inte speciellt mkt, men aja :p
sen bestämde vi att vi skulle va m jenny lite senare på kvällen, så.. vid vet inte, 19.00 eller 20.00 typ for vi tre, jag, karin och jenny till johannes! där spelade vi nhl eller va de hette :p hockeyspel alltså, men de fatta ni nog ;) först va jag i johannes lag, då gjorde han 2 mål, och jag gjorde oxå 2 mål! hahah, då kände jag mej duktig, vi vann alltså :p
sen va jag med jenny, då förlora vi.... :(
sen va jag m karin, vi orkade inte spela mer, så vi la av, då förlora jag igen x) haha.
efter det såg vi på hjälp, hahha, kuul! vid strax efter 22.00 eller typ 22.30 åkte vi hem, då åt jag och karin lite ben&jerrys! båda klagade o gnällde för vi hade så ont i halsen, sen såg vi på bombay dreams (?) men vi orkade inte se hela, så vi somnade vid kanske.. 0.00.
sen vaknade vi båda vid typ. 4.30, då hade vi så jävulskt ont i halsen, och va pigg, så då kunde vi typ inte sova. men vi somnade tillslut iaf, vi vaknade vid 9.30 idag typ, då såg vi klart bombay dreams. karin har typ precis åkt hem, eftersom inte hon heller mådde så bra, så idag blire ingen match för min del :( får hoppas att ja är bättre tills imorrn, adjö då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0