jag är så duktig på läsa

hejsan, måste få tala om att min dator är otroligt snabbt, lillbubbaseeeen♥

idag på skolan vare inge speciellt, förutom på svenska då vi skulle gö nån redovisning och jag tror alla va sådär jätte seriös :) thore tyckte vi va jätte jätte duktig, så stolt. sen kom han och sa nåt dumt. så man blev irriterad. jaja.

när jag kom hem idag, slutade 14.00 sköööönt! så fikade jag glass :) gick ner bra i magen de vill jag lova. sen tog jag på mej bikinin och stekte på altanen, lite chill sådära. HAHAHA, va tvungen. men jag låg alltså ute och solade och läste :) mysigt, förutom att jag tror att jag redan har bränt mej :/ menbra, så känner jag, men får väl smörja in mej nästa gång jag ska sola ;)
jag känner mej förresten väldigt duktig!! :D i förrgår började jag läsa på boken tillsammans som jag sa, började ju på den på kvällen, sen läste jag ut den på morronen, och direkt efter började jag på andra delen. läste igår, sen läste jag idag på skolan och i väntat på bussen till skolan ;p läste ut den på skolan, så när jag kom hem började jag på tredje delen, och läste ut den för kanske tio minuter sen :D kanske inte så snabb på läsa, men har fortfarande läst rätt mkt ;)

snart ska jag gö fysiken som jag inte börjat på än, och provet är imorrn. HAHAHAHHAHA, asduktigt! fast egentligen har jag gjort lite, mamma förhörde mej igår, men jag har lixom inte öppnat boken eller nåt än, aja, får väl gö de sen, när jag orkar tänkte jag. sen har jag so oxå. hähä! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0