jag har komme en bit på vägen

mänä häj!

har gjort biologi, så har koll på en del nu ;) är dock fortfarande saker jag inte kan, men får se till att fixa de innan jag kryper ner i sängen för att sussa, men de ska väl förhoppningsvis gå att ordna :p
sen så so:n. den tänkte jag börja med.. men den är grymt tråkig! så jag har bara läst igenom de en gång, får väl kanske gö den lite mer sen oxå.. mamma ska få förhöra mej, båda på so:n och biologin. lyllos henne (L) ca. 40 sidor dåjuh :D

jag gjorde chokladbollar förut oxå, men kameran är tyvärr slut på batteri, så de blir ingen bild ;) men ni överlever nog ska ni se ;ppp

men seriöst, nu tkr jag, att jag har pluggat ihjäl mej, för nu orkar jag inte, seriöst. så nu ska jag leka med photoshop ett tag ;) så får vi väl fortsätta sen då. adjeu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0