jag har sovit jag.. nä

mentja!
blev väckt vid 8.00 idag, för jag skulle ha fotbollsmatch, så vid 9.00 var vi i kuben eller vart tusan vi va, och så regna de, massor typ. haha ;) i början vare as struligt m omklädningsrummen o de, men tillslut fick vi ett iaf. sen börja vi värma. men vi var osäker på om vi skulle få ha match för de va dubbelbokat :s
efter ett tag säger mats (tränarn) att vi ska spela nere på grusplan, 5-manna. o så hör man moa "HAAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH!". å så han bah "nä, ja skämta bara!" moa ba "hä-hä-hää" typ x)
men hursomhelst som blev de ingen match :/ så då hade man...
1. klivit upp tidigt i onödan
2. blive dyngsur i onödan
3. tränat i onödan o.O haha...
jaja, när jag kom hem åt jag lite, toast ;) sen så har jag bara sutte här vid datorn..
jag tror jag ska va m frida sen :) men får se vad som händer.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0