jag lever!

hejsan!

dålig uppdatering för min del! men kan ju berätta att i fredags såg jag en asrolig film! trångt i kistan tror jag den hette! haha x) nån som sett den? :D annars så rekomenderar jag den ;)) när jag sett den så traskade jag till jenny där även karin var. vi låg bara i sängen och pratade. och busade littan granna ^^ haha! jag gick hem vid 00.00 ungefär :p

igår hade jag först fotbollsmatch, däre blev 3-5. vi förlorade alltså! och selånger som vi mötte gjorde ett självmål x) tehe. och jag va inte sådär superduper bra dårå... plus att i andra halvlek hade jag så jäkligt ont i fötterna, typ skavsår D: äw. äw. äw.

när jag kom hem från matchen åt jag lite, och duschade, såklart ;)


sen skjutsade mamma mej till marknaden, där jag träffade jennifer, jenny och karin :) vi kollade i massa smyckesstånd, och dom tre köpte en kedja där man kan sätta fast berlocker, och nån berlock ;) medan jag köpte ett annat armband :p pearls for girls!


sen kom lille casper på besök, och rotade igenom luddes leksakslåda, han letade säkert ett ben, för de gör han jämt när han kmr o hälsar på ;) och så sprang han runt i hela huset och nosade, den lille busen!♥

fick inte så bra bilder på han, eftersom han aldrig stod still ;p haha.

när jag tage lite kort o sådära, så gick jag till fotbollsplan där jag, jenny, jennifer och fredrik spelade kubb, se ville vi hoppa studsmatta, men då åskade de, o då blidde vi littan rädd så vi sprang in, där vi spelade kort :p vänd tia blev de ju mest dårå :p och vi va astrött, vi tyckte de kändes som klockan var typ 21.00 nären var 16.30, haha! så vi satt där och gäspade i takt ;p
vid 17.00 for karin hem :p sen efter ett tag gick jag oxå hem, för jag skulle knäppa kort på jonas och elin, för dom skulle på studentbalen. men när jag hade gjort de gick jag tbx, då fortsatte vi spela kort, sen kom johannes ;) då spelade vi mer kort, och såg alvin och gänget 2. men jag hann inte se hela, för jag skulle hem och äta. när jag hade äte gick jag tillbaka dit, och var helt hyper. ah, men de va en mysig kväll ;pp

idag sov jag till 11.00, sköööönt! känns som sagt som om jag aldrig får sova, men nu äre bara 2 veckor kvar! åååh, gillar't!!

vid 13.15 idag for jag, mamma, pappa och sandra till mormor och morfar, där fikade vi tårta och kakor eftersom de är morsdag! :D grattis världens bästa mamma!♥

nu ska jag redigera lite bilder, sen får jag se vad som händer :p hare så brarå ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0