jag ser de snöar, jag ser de snöar, de va ju roligt... näääe?

hejsan!

imorse snöade de, den 4 maj! åhgud. så skare väl ändå inte va? ja vill ju ha sommar och sol!! :(
det var inga små snöflingor heller, asstora.

ah,sådär bra är min kamera.
men för att se lite bättre har jag tage en bild från issas blogg. hoppas de var okej ? :)

naaaaajs.

värsta aprilvädret idag ju, sen så har april passerat, lite glad jag känner mej. aja. sånt är livet! ;) haha.

kl. 17.00 hade jag fotbollsträning idag, även fast jag inte riktigt va på de humöret, riktigt trött vill säga, så vare kul ändå :)
på fredag har vi match, haha, oj, får se hur de ska gå :p ja ska spela mittenmitt offensiv. (heter de?) aja, typ de iaf, ja känner mej rätt vilsen i mitten, men får väl testa helt enkelt och vara glad att ja inte är back eller forward :p

nu ska jag... läsa kanske :p nä, tro inte de, men ja, får se :)
kmr nog, eller ja, förhoppningsvis lägga mej rätt tidigt ikväll, min kropp tycker det känns som kl. är 21.30 när den inte ens är 19.00?!
jaharu, skolan tar död på mej, nejmen, nästan. hejrå ^^

Kommentarer
Postat av: issa

de är väl klart :D

2010-05-04 @ 22:06:50
Postat av: issa

de är väl klart :D

2010-05-04 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0