jag vill shoppaaaa

hejhej!

vid typ 15.00 kanske, gick jag till frida, vi spelade 500. vi har oxå gett kaninerna mat, spelat vänd tia och pratat bara typ :p ao, men de va ju trevlans de ;)
jag kom hem för kanske 45 minuter sen, då jag åt lite mat som pappsen gjort, eftersom mamma jobbar :p sen så blev det att sitta här då, och mysa lite.
nämen, jag har kollat runt på lite hemsidor, typ bikbok och sådära, för att hitta nåt som jag vill shoppa ;p får väl hoppas att jag har pengar :p hittade massa mys. kmr ju dock inte ens köpa hälften av de jag vill ha, kmr säkert inte ens köpa nåt xD eller jooo, men får väl se vad man hittar :ppp


haha, alltså jag börjar verkligen gilla dom blommiga legginsen som är där, åh, dom vill jag ha! :D måste nog köpa nå mer linnen oxå... typ nåt blått, lila eller så ;pp ah, får väl se :p
sen måste jag ha nya fotbollsskor, eftersom jag typ inte har några nu. jag spelar i ett par gammelskor som jonas haft + att de är grusskor! så jag och pappa skulle fixa nå sånna dårå, men får väl se när de blir av ;)

nu ska jag väl kanske kika runt på lite bloggar. sen får vi se om de blir till att plugga biologi som vi har typ 4899623689 sidor prov på, på onsdag! och jag har inte ens öppnat mappen :D :D hihihiihih, duktiiigt! fast.... tror nog inte den kmr öppnas idag heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0