knäppt lite kort!

hejdu!

bilderna har fortfarande inte komme tbx....

men jag har iaf gjort färdigt på rummet nu :) fast de blev inte speciellt större ^^ när jag tog bort skrivborde tänkte jag, för jag tog in en fotölj iställe ^^ hahahah, en asful skinnfåtölj. menmen, den duger den, sitter i den nu, och bah njuuuter, hahaha!
men när jag var klar med allt, rensa lådor o.s.v, så gick jag till frida, jag hade m mej kameran för hon ville se den :p hon har en lika dan som mej, fast D5000 typ ;) men vi gick ut i skogen, till bäcken o sådär, och tog lite kort, eller ja, massa kort, kulkul.
efter ett tag när vi vart där, har ingen aning om hur länge, men när vi skulle gå tbx, va gör jag då om inte snubblar? HAHAHAHAHA, jäkla sopa. javet. och så hade jag kameran i handen, men som tur va lyckades jag hålla den uppe i luften xp så den tog nog ingen skada, de va mitt knä som fick den smällen, men de gick bra, har ett sår där nu, och de svider liiiite, annars gjorde ja inte illa mej :p
vi knäppte lite mer kort på vägen hem då, sen när vi kom hem till frida var klockan typ 18.30 så då gick jag hem och åt. och nu sitter jag här ;)
tyvärr får ni inga bilder från dagen då. men de kanske kmr nån annan dag :p
ska kanske va m frida sen igen, vi får se ;) hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0