låååångt inlägg om gårdagen!

hejsan!

gårdagen alltså! hahahah :D

först kom jennifer och karin hit, då vi tog ut lite saker ur träningsrummet, så vi kunde sova där alltså, blev lite skratt dårå. hah, vi är så bra på de ! vi lyckades iaf undvika hål i golvet denna gången ^^
sen så cyklade vi till jenny, då jennifer klagade hela vägen dit, p.g.a att hon tyckte hon hade en för liten cykel, hon bah
"nää, ja tänker inte cykla, asså neeeeeeeeeeej!"
"jag kmr skämma ut mej!" o.s.v
hos jenny var typ hela byn, nämen, sarahs familj och elins familj var där ^^
vi cyklade till majbrasan här i vattjom, jag cyklade på min cykel, inget o klaga på. men jennifer surade typ hela vägen dit x) sarah skjutsade karin på hennes weirdo cykel, bakhjulet asså, hahah! jenny skjutsade, elin på sin cykel :p
när vi kom dit så lämna vi cyklarna och lekte som små barn!
fast elin tyckte de va tråkigt eller nåt.. hon gick hem iaf.
hah, vi gungade i bebisgungorna, vi fick plats :D vi typ skratta o tjoa, ha, vi tog säkert gungorna från nåra andra barn som ville gunga :( alltså, ja, inte att vi slängde av dom från gungorna, men xD
sen åkte vi på andra grejser, eller gungade på dom. jag och jenny gungade tsm, haha, vi ramlade rätt ner i sanden o låg o skrek typ...
sen åkte jag den jätte stora kanan! där alla andra mindre barn va, ja ställde mej där i kön och log lite. åh gud.
och jennys härliga byxor sprack där oxå, förra året vara karins, undra vems byxor det blir nästa år! ;)

sen cyklade vi ner till macken för vi ville pumpa karins cykel eftersom bakhjulet va som de va. då försökte vi pumpa, de gick inte, vi försökte o försökte. hahaha.
men vi fattade inte xp så då gick vi in o frågade personalen på macken, hon kunde dock inte hjälpa oss eftersom hon var ensam i butiken, men vi fick en liten grej som man behövde x)
men de gick ändå inte! då sprang sarah iväg o frågade om john kunde hjälpa oss, medan han försökte kom HD o vi bah
"HD, HJÄÄÄLP! pumpa cyyykeeeeeeln!"
men varken han eller John kunde. då märkte jennifer att vi hade användt fel slang xp då började vi asgarva och försökte använda den, men de kom ingen luft, då cyklade sigge förbi, så då börja vi skrika på han, så då försökte han, som inte heller kunde.
sen kom jenny tbx, hon hade cyklat hem för att byta byxor, då lyckades sarah! haha, amatörer or what?
men luften åkte ut på engång, men ändå, vi lyckades!

vi cyklade tbx till lekparken och lekte lite till, sen satt vi bara inne på macken och typ sov.

vid... javet inte, 22.00 kanske, cyklade vi till jenny, där vi åt lite kladdkaka! :D
sen satt vi bara o pratade i nå timmar, kul! :)
ao, nå timmar senare bäddade vi i ordning i träningsrummet där vi bara låg o pratade lite till. fast sarah sov inte med oss..
vi somnade vid kanske 3.00 eller nåt.

idag på morronen spelade vi kort, åt godis, och lekte nån lek där man skulle gömma sig under täckena.
jag och jennifer stoppa in en kudde under tröjan oxå, xp
jenny gick hem vid 11.30 kanske. nästan precis efter hon hade gått fick jennifer nåt skrattanfall, hon bara låg och tokskratta, det gjorde jag med, för hon lät så roligt ! ;) hahhaha.

nämen de har vare askul!

jag längtar jätte mkt till sommarn då vi ska ha askul allihopa och tälta o bada massor.

snart ska jag äta nåt, har bara äte godis än så länge :p sen så ska jag o jennifer hitta på nåt, kanske cykla till lekparken ? ^^

hejrå!

förlåt fatt ja inte la upp nå bilder, men dom är på dom andras kameror, dom ska skicka bilderna till mej sen, kanske kmr upp nåra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0