lite babbel bara

tjatja!

här sitter jag, vid datorn och myser, nämen, ja skrattar åt facebook grupper, hahaha, ja älskar ";ppPppPpPPpP" grupperna xD hahaha, åhgud.

nyss kom jonas o elin hem, skööönt, hatar att va uppe själv näre är mörkt, haha, så jäkla mörkrädd, men nu gåre bra. ;)

imorrn du, imorrn ska jag va m jenny, frida och johannes, de är bestämt, men de va la inte de ja mena, ja ska nog gö en sak till imorrn :pp hmm.. vad? aja, nu ska jag... skratta mer åt fb grupperna, sen kanske ja ska sova, eller städa rummet, hahaha, fick nå ryck, men antar att de inte kmr bli av.. för ja kmr nog sitta kvar här. som vanligt, jag är så bra på de :)

och skit, ja missade kissie på bella&tyra show, yyyyyyyyyyyyyy? typ så känner jag nu, buhu. men aja, förhoppningsvis kan ja sere nån annan dag, eller kmre upp imorrn? nån som vet, isf tänker ja sere imorrn, gåre o se när klockan passerat tolv? ahha, hooopppassss! :D

ohjuste, jag har fysik och franska jag måste göra... shit, de kmr ju aldrig bli av, nu när vi är ledig hur  mkt som helst, och neeeeeeej, nejnejnejnejnej,jag klagar för guds skull iiiiinte på ledigheten. nej. aldrig. läxorna är problemet. så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0