lite ben&jerrys myser i lill-magen min

tja tja bloggen! haha, närå ;)

idag på skolan vare ändå en rätt så slö dag :p vi hade först so, där vi jobbade literå. men sen på fysiken och biologin så gick vi bara igenom proven vi ska ha ._.
vi hade mentorstid, men där sitter man ju bara xp
och HK, det va jätte kul idag ;P för ja fick va i ullas grupp, och där vare jätte tyst! :) och så gjorde vi typ tacos, mums! haha :D så ja, fanns inte så mkt att klaga på. förrutom att man luktar bajs nu efter HK:n. har typ sprejat sönder mej med parfym, men de luktar ändå D:

när jag kom hem mumsade jag i mej lite ben&jerrys ;p



snart ska jag måla naglarna ;) ifall du undrar ^^ får se vilken färg de blir.

sen om ja har tur ska jag nog va m issa, då ska vi ta lite kort, så då läre ju komma upp en ny header, men måste först o främst ha korten, så får vi se hur de blir sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0