lite dittan o dattan sådära

tjatja!

sov ett tag förut, har ingen aning om de va länge eller inte. kollade aldrig på klockan, somnade till melissa horn. haha, :)
när ja vaknade hade ja typ svårt att andas ._. alltså, var snorig o så. asjobbigt!
jag tog mej en dusch, och kände mej lite fräshare iaf, men mår fortfarande bajs! :( de är rätt fint väder idag oxå, ja som vill va ute o leka m mina vänner♥
får väl tare lite lungt imorrn så kanske ja mår bättre snart! :)

mamma ska fara på ica nu, hon kom in och frågade om jag ville ha nåt. gulligt! så jag ska få en tidning och lite halstabletter. tacktack.

nu ska far min duscha, typ, 4 minuter. haha, sen så ska han hjälpa mej med en grej på datorn, ska fråga om han kan hjälpa mej med en liten bonusgrej oxå ;) får väl se!

sen så undrar jag om jag kmr kunna gå på skolan imorrn.... får väl lan se. idrott läre ju inte bli iaf, men skolveckan nu kmr ju bli kort iaf, guuud va skönt!
går bara mån-ons. sen är man ledig tor-mån!
niiiiice!
vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0