men åh, skit oxå!

tjatja!

ja, idag vare en rätt chill dag på skolan kan man säga ;) först hade vi SO, vanlig lektion därå, sen vare fysik, där vi fick träna till provet, vilket man inte orkar, som man sen kmr ångra när man sitter där med provet framör sig :p haah! sen skulle vi ha mentorstid, men så blev de inge... he. nä, men då fick vi lunch :p
sen hade vi biologi, där vi oxå fick träna till provet, som man heller inte orkade då. sen HK, där vi bakade kakor :p

när jag kom hem tänkte jag göra de lite vackert på bloggen, fixa till de sådär lite snyggt, så då börjar jag fixa lite bilder, ni ser "arkiv" "senaste" o.s.v dom bilderna :p så satte ja in dom, sen ändras stilen färgen ja allt på de under.
alltså under senaste, så står det ju mina senaste inlägg, som nu står i nån helt weirdo ful stil!
inte kul, förut vare asful rosa färg oxå, men lyckades fåre svart iaf, men vettetusan hur jag ska kunna ändra stil..
har letat som en tok på designadinblogg men hittar ja nåt, nää? antingen så är ja jäklit dålig på leta, eftersom ja läst om typ 3 ggr -.- eller så har han (visst är den som har designadinblogg en han? ;p ) aja, eller så har h*n glömt de typ viktigaste, hur man ändrar de................... åååh, snälla, vetu hur man får till dej? säg till, för ja kan inte hare sådär, de ser typ.. förjävligt ut xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0